csütörtök, augusztus 28, 2008

Marienbad

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

A mennyországot olyannak képzelem el mint a felsőt. A szegény emberek mennyországát meg úgy mint a másodikat.:)

Borsay Márti írta...

Hogyhogy, semmi csöcsözön, meg ilyesmi?
Azért rendes tőled, hogy ezt mondod. Értékelem, hogy értékeled!:)

Névtelen írta...

Mit keresnének csöcsök ott ahol 80 az átlagéletkor?:D Elég undorító lenne. Ha meg mindenki élete legboldogabb állapotában lenne a mennyben akkor 5 lenne az átlag. Akkor azért nem lennének csöcsök.:)

Borsay Márti írta...

Azért, azt tegyük hozzá, - tapasztalati úton én már megfigyeltem - hogy az ember elképzelései az undorítóról azért nem ennyire feszesek. Idővel egyre több dolgban látjuk meg a szépséget, hogy ne menjünk messzire, a rólunk készült korábbi képekkel kapcsolatban is könnyedén megfigyelhető ez például:)

Névtelen írta...

Nem vagy te még 80 éves, és nem hiszem, hogy sok 80 éves férfi felizgul a 80 éves mellekre. És ha még tetszik is neki, azért inkább sörözik, az egyszerűbb.:) Meg még mindig jobban szeretik az öregek a pipihusit.:D

Azért ez az öreg Vonnegut kicsit már stikkes volt, szerinte a mai Amerika ugyanolyan, mint a nácik voltak.:D Meg vannak még ilyen furcsa kijelentései. De mindegy, "Vonnegut most már a mennyben van". (Ha elolvasod a hazátlan embert, megérted.:)

Borsay Márti írta...

Nem tudom még, nem olvastam, de látatlanban én nem érzem annyira eszement felvetésnek a propaganda/reklám társadalomalakító szerepének tudatos, manipulációs célú felhasználásának szempontjából az összehasonlítást.

Névtelen írta...

Hát azért korunk embere nem olyan hülye, csak bizonytalan, mert túl sok információ veszi körül, és nem tudja melyik az igaz.:) De amerika akkor sem annyira militarista, pláne nem az átlagember. Remélem csak a vezetésre gondolt Voni, bár ha nyer a Barack, akkor ez idejét múlt állítás lesz.:)
Néztem youtubeon és azt mondta az öreg, hogy a vágóhíd, a macskabölcső meg még valamelyik volt a legjobb műve. Ezeket meg fogom enni.:)

Névtelen írta...

Legyen igazad! (én nem nagyon hiszek az emberek bölcsességében, és szerintem mindenki hasonló disznóságokra képes, ha alkalma adódik)

Talán az Éj anyánk? Mert az nekem tetszett, ezért simán lehet az ő kedvence is:)

Névtelen írta...

De mekkora szakértő lett itt valaki, aki fél éve, még nem olvasott tőle semmit.:) Na de nem baj, így is jó.:)
Egész este szomszédok klippeket néztem youtubeon, beszívtam tőle.:D

Névtelen írta...

Mondja nekem a masfelkonyves Vonis!:)

Névtelen írta...

Már kettő és a macskabölcsőt olvasom már, de én nem bocsátkozom abba, hogy neki mi lehet a kedvence. Szerintem amúgy az Állj vagy lő a mamám.:D

Borsay Márti írta...

Hat en pedig csak megtippeltem, hogy mi lehet a harmadik kedvence.Es mivel en mar Voni6 vagyok(!:), akar erezhetem ugy is, hogy eltalaltam:) de nem erzem ugy, csak tippeltem.