csütörtök, június 19, 2008

a vevőnek mindig igaza van

Ma volt az utlosó nap az oviban, így a kedves szülőktől kapott virágokkal együtt mentem a Marks&Spencerbe inget nézni a Zsoltinak. Találtam is egész jókat az akciósak között, amikor odajött hozzám egy eladó, és dicsérni kezdte a virágcsokromat. Mondta, hogy szép, és találgani kezdte, hogy bolti-e vagy kerti, kaptam-e, vagy vettem. Mire én zavarbajőve a tárgyhoz nem tartozó kérdéshalmazon, hirtelen azt szerettem volna csak mondani, hogy nem én vettem, ami úgy hangzik: ne koupila jsem, de helyette azt mondtam: ne koupelna jsem, ami inkább azt jelenti, nem fürdőszoba vagyok.
A nő kedvesen rámmosolygott és odébbállt. Innen gondolom egyrészt, hogy a Marks&Spencerben valószínűleg elég sok hülye megfordulhat, másrészt pedig, hogy attól még, hogy hülységet beszélek, simán lehet igazam.


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Eredetileg nem Mark&Spencert írtál?:D Úgy rémlett...

Névtelen írta...

Erről volt szó: Marks&Spencer

Névtelen írta...

De, eredetileg az volt, gondoltam is raad, de aztaan raajoettem, hogy nem is uugy van:)

ab: igen:)