kedd, február 19, 2008

ádám a kertemben


7 megjegyzés:

Weinmaster írta...

Így is nagy ötletek, de nekem az eredeti verziók, eredeti címmel még jobban tetszettek. Finomabban mozgatták a tekervényeimet. :)
üdv -W-

Borsay Márti írta...

Melyik eredetire gondolsz? Amikor csak az utolsó kép látszik "fényádám" címmel, vagy ez a hármas képsor, de külön képeken, "ádám keresése" címmel?
Köszönöm a véleményt! Régebbiek ezek, de most találtam ki hozzá azt, hogy megmutatom azt is, hogy miből lettek, merthát az is érdekes, hogy bármiből lehet bármi. (amit képes vagyok elképzelni)

Weinmaster írta...

Gondoltam, hogy nem jó szó az eredeti. :) A keresős fotósorokra gondoltam, amelyek ezt megelőzően voltak itt. Igazából a címek tetszettek jobban,...
igy egy-egy fotóba fűzve viszont a metamorfózis joban látszik, .. a prezentációt ebben a formában sokkal jobbank találom. Manapság divat egymás mellé rakni képeket,. ha van értelme, akkor szeretem ezt a divatot,.. mint pld. itt.

Borsay Márti írta...

Akkor a címeket meggondolom. Azért cseréltem le, mert a kert egyrészt igaz, tényleg ott találtam őket, másrészt ettől további paradicsomi áthallásokat reméltem:)
Köszi a véleményt mégegyszer!

Mácsai Ferenc írta...

Bámulom Én erősen ezt az alsó képet, de nem látom benne Ádámot. Hiába Ádám nem nőből van.:)


jkkoijqe

Mácsai Ferenc írta...

Meg találtam Ádámot. Lehet, hogy kontrasztosítanám kicsit, hogy ne legyen ennyire elbújva. -:)

ztqjv

Borsay Márti írta...

Hála az égnek, Feri!
Ha meg lehet találni, akkor látszik az így is, nem?