csütörtök, június 28, 2007

Tegnap itt volt Timi megint, most ószövetségből vizsgázott. Mivel a férjeink nem értek rá, kettesben söröztünk a Medvében. Elmeséltük egymásnak legerősebb istenélményeinket, megbeszéltük régi szerelmeinket, nemszerelmeinket, aztán pár óra elteltével kimentünk az állomásra. Timi felszállt a vonatra, még integettünk egymásnak egy kicsit, aztán én hazafelé indultam. Éppen ott tartottam, hogy: A mai polgári kultúra válságának egyik eleme alapvetően éppen az átlagember képtelensége arra, hogy kivnoja megát a bevett formarendszerek hatása alól, amelyek kívülről származnak, és nem a valóság személyes felfedezése során ismert meg. ... amikor a kezemre néztem, a farmerdzsekim ujjából pedig egy hangya mászott elő.


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Aki élőbeszédben ilyen tudálékosan fogalmazIK, az meg is érdemli.:D

Borsay Márti írta...

(A dőltbetűs rész Umberto Eco Nyitott művéből idézet. Művészeknek ez kötelező olvasmány!:) )

Névtelen írta...

1: legalább felolvastad ugye?:D Nem tanultad meg azért!:)

2: azt hittem az valami EU-s környezetvédelmi tárca.8-)

Borsay Márti írta...

Én ezt tudom magamtól is, csak ráismertem egy okoskönyvben. Apám, akkor mégsem vagyok hülye!- ezt szoktam ilyenkor gondolni, aztán felnézek, és olyankor jönnek elő a hangyák.
(amúgy tényleg volt hangya, mindig jön valami ami kizökkent az önünnepléseimból, amiért tulajdonképpen hálás is vagyok)