szombat, június 30, 2007

Éjjel az Olga nagyanyjánál voltam vendégségben. Kenhettünk magunknak édes, meg sós kencékkel kenyeret. Ezek jók voltak, meg szépek is, és én egy csomót meg akartam enni belőlük. Nem tudtam az összesfélét megkóstólni, mert az Olgának is ízlett, és az egyik típusból az összeset felfalta. Csalódott voltam.
Aztán azt mondta a nagyanyja, akit szintén Olgának hívtak, hogy ő most elmegy, mi pedig takarítsuk fel ezt a sok undorító morzsát, amit a szőnyegére szórtunk, és előhúzott egy bazinagy ETA porszívót.
Én vállaltam a porszívózást, de az ETA nem szívott rendesen, minden morzsa felett meg kellett állnom, és nem volt hozzá porszívónyél sem, csak a nagytestű ETA, egy kunkorodó gégecsővel és nekem négykézláb kellett vánszorognom centiről, centire. Már hajnalodott, és tudtam, hogy ezzel a büdös életben nem leszek kész.

Nincsenek megjegyzések: