kedd, január 25, 2011

részlet a titkos naplómból

Na figyeljetek, a következő tervem, az egyik következő tervem az volna, hogy kiállítok egyszer egy asztalt 6 székkel. Egy rendes étkezőasztalt. Mindegyik székhez volna egy fejhallgató, az asztalon pedig minden helyhez egy jackdugós csatlakozás. Leülve az asztalhoz, csatlakoztatva a fejhallgatót végig lehetne hallgatni mások étkezését. Talán volna menü is, amit összevetve a zajokkal ki lehetne következtetni, hogy éppen mit esznek amazok, akiket hallgatunk.
Hat szék volna, hatféle ebéd.
Szerintem ez nagy élmény volna annak is, aki leül az asztalhoz, és annak is, aki éppen nézi, hogy más ül az asztalnál és ebédelést hallgat. És egyáltalán.
Most a Szívem meg ez az ötlet a szerelmem. Majd ha pontosan kigondoltam, hogy mi hogyan legyen, akkor esetleg keresni fogok társakat hozzá, akik segítenek hanganyagot gyűjteni.

4 megjegyzés:

F. írta...

én segítek szívesen, simán rögzítheted ahogy megeszek egy tejbegrízt (esetleg krumplifőzeléket, de főzelékben szégyenlősebb vagyok)
:)

Borsay Márti írta...

jó, előre is köszi:)

Ányesz írta...

Én is eszek. :)

Borsay Márti írta...

Köszi Ányesz neked is! Akkor igyekszem hamarosan kitalálni, hogy milyen felvételre van szükség.