kedd, november 23, 2010


Álmomban olyan képzőművész voltam, hogy nagyon bánatosan ébredtem fel.
Egy csoportos kiállításra készítettem installációt, ami egy 1 m2 alapterületű, 30 cm magas üvegmedencéből, és egy abba belehelyezett kitömött katonai hátizsákból állt. Nagyon igyekeztem, de ebből nem tudtam rájönni, hogy mi lehetett a téma. (A többiekével összevetve sem, mert volt például könyvespolcként hasznosított pianínó és íróasztalként bemutatott íróasztal is.)
A megnyitó előtt a fodrászom javaslatára lefújtunk mindent lakkal.
Egyrészt azért, mondta, hogy rögzítve legyen a kompozíció, másrészt azért, hogy ez az egész már illatában is nyilvánvalóan befejezett műalkotás benyomását keltse.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

"konceptuális modern művészet, könnyű akár a bűvészet"

Borsay Márti írta...

igen, egyetértek
nem tudom kitől idézed, de ő biztosan tudta, hogy a bűvészet csak látszólag könnyű és egyszerű

(amúgy mára az íróasztalként bemutatott íróasztal lett a kedvencem, ennek tudnék örülni egy kiállításon)