vasárnap, november 23, 2008

nyestes

Kurvára elszaporodtak a nyestek itt a környéken! Basszus, bemásznak az autókba, és szétrágják a vezetékeket. Az Opelekre buknak amúgy, de KIAs haverom is talált már oldalascsontot az olajtartály mellett. Tuti nyest volt az is. A kis geci felkúszott oda a vacsorájával!
Egyik este éppen előttem szaladt el egy az utca másik oldalára, másnap meg látom, hogy ott áll a fószer a felnyitott motorháztető fölött. Na, ha láttad volna, amit én láttam- gondoltam- akkor nem csodálkoznál!
Sokan küzdenek a problémával, különféle módszerek vannak: van, aki a vadsprére esküszik, de én például egy kutyaszőrrel töltött gyerekzoknit tartok a motorháztető alatt. A tesóméktól szereztem, direk a kutya alól kértem, jó dzsuvásat. Beszarnék, ha az enyémet is megrágnák, hallod!
A kutyaszag az jó, mert a kutya területét respektálják a nyestek. De figyelj, hallottam olyat is, hogy a faszi egyszer nem a megszokott helyén parkolt, és ezzel másik nyest vadászterületére került. Az ottani nyest meg megérezte emennek a szagát, és megtámadta a kocsit. Nagyon kemény, hallod!

Most gondolkozom, hogy a garázsba meg szerzek valakitől egy macskaszagú rongyot, mert ott meg az egerek szaporodtak el. Mit gondolsz, bevállna?

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedvenc bejegyzésem!:D:D:D
A stílusa *****, a témája ugyanennyi. A nyest rosszabb, mint Madonna vagy a cékla!:O

Unknown írta...

Amúgy védett állat:)Hegymagason is van sajnos.Kapható egy naftalin szagú spray amivel ha befújod a vezetékeket,akkor nem bántja.Megfogni szinte lehetetlen,a málnalekvár a kedvence,ha valaki szeretné kényeztetni:)

Borsay Márti írta...

sziasztok, köszi a tippet!:)