hétfő, november 26, 2007

a vezér születése

Vásárolni voltunk ezt-azt a teszkóban, és -mivel újabban mindig- nálam volt éppen a fényképezőgépünk. Megláttam az élőhalas tartályt, benne a biggyedőszájú-,
az arany-,
és a canon halakat.
Rögtön elővettem a fényképezőgépet, és a tartály elé guggolva fényképezni kezdtem. Három képet ha csináltam, majd azt vettem észre, hogy idegenből már hárman is guggolnak mellettem kisebb tömeget képezve, és a telefonjaikkal hirtelen ők is a halakat fényképezik. Annyira meglepődtem ezen, hogy rögvest felugrottam, és elkurjantottam magam:
Most pedig, gyerünk a babokhoz!

6 megjegyzés:

Mácsai Ferenc írta...

Ilyen jót már rég röhögtem. Köszi.

Borsay Márti írta...

Csak így tovább!:)

zsele írta...

:D

vera fehér írta...

:))))

Névtelen írta...

Ilyet kellett volna venned: http://www.youtube.com/watch?v=R8cTcfSooc0
(Nem erről jutott eszembe, csak meg akartam mutatni, hogy ez annyira rossz, hogy jó [0:33nál:D])

Borsay Márti írta...

ezt ismered? http://www.youtube.com/watch?v=Y9GHkXP7WH4
a szabadságról jutott eszembe:)