vasárnap, november 04, 2007

leszámítva ezt az egyet

Festettem egy képet 1*1m-es vászonra, ami főleg piros volt és fehér. Én elégedett voltam vele. Ők is azt mondták: Ez fantasztikus, pont ilyenre gondoltunk! Aztán telefonáltak, hogy a műsorban jobban mutatna, -mert például jobban be lehet világítani- ha inkább egy 1*1*1m-es kockát csinálnék. Egy dobozt. Legyen piros az egyszerűség kedvéért, és...és jó lenne, ha történne is valami, mondjuk mit szólnék hozzá, hogyha abban a pillanatban, amikor mutatják, kiugrana belőle egy nyúl?
Nem. Szó sem lehet róla! -tiltakoztam, és letettem a kagylót.
Aztán megint hívtak, hogy nem ilyen hozzáállásra számítottak, a nyakas viselkedésemmel csalódást okoztam és tönkretettem a műsoruk.
Dehát értsék meg, -magyaráztam kétségbeesetten- én olyan nem tudok csinálni!
Dehogynem tud, -mondták- hiszen csak egy piros dobozról meg egy nyúlról van szó! Igazán semmiség.
Az lehet, de én nem csinálhatok olyat. Nem tehetem, mert nem tudom elképzelni. Egyszerűen nincs bennem olyan történet, ami egy piros dobozzal és egy abból kiugró nyúllal végződne.

Nincsenek megjegyzések: