vasárnap, április 22, 2007

akció

Képzeljétek el, hogy tegnap a Vencel tér alján sétálva, -ahol mindig minden tele van reklámemberekkel, akik koncerteket, kiállításokat, éttermeket reklámoznak az arra hömpölygő túristáknak, és koldusokkal, akik földig hajolva kéregetnek- találkoztunk két csinos, fiatal lánnyal, akik nagy transzparenseket tartottak maguk előtt
OBEJMUTI ZDARMA
HUGS FREE
felirattal, és próbáltak szelíden ácsorogva rávenni bárkit egy ölelésre.
Néztem egy darabig, de senki nem ment oda, pedig szépek voltak. És akkor megsajnáltam őket, és megöleltem ingyen az egyiket.

Ilyesmit kell elképzelni, most találtam: http://www.youtube.com/watch?v=vL7Jo_1Z3Y8


3 megjegyzés:

aureliano írta...

Igen, igen. Én is láttam ilyet a Vörösmarty téren, egy lány és egy fiú volt, és persze az emberek megnézték, mosolyogtak, de nem mentek oda. A végén egy olasz túristacsoportot kellett megölelniük, a magyarok túlságosan félnek a nevetségeséválástól. Én sem mentem oda.

Névtelen írta...

Ilyet én is láttam, de nem értettem vác dö pojnt.

Borsay Márti írta...

De mostmár érted, vagy ezt is el kell magyaráznom?:)