vasárnap, február 20, 2011

három darab

Arra gondoltam, hogy úgy lesz, hogy minden képemből maximum három példány készül.
Egyet el lehetne nyerni a bemutató kiállítás végén, így: a látogató ír nekem levelet arról, hogy miért volna szüksége a képemre, és ha elhiszem, hogy neki többet jelent, mint nekem, akkor a levelét nyilvánosságra hozom, a képet pedig odaadom ingyen.
Egy másikat meg lehetne venni akármikor később is, de drágán, mert többet nem adnék el belőle.
Egy harmadikat pedig megtartanék magamnak, amit bármikor újra kiállíthatok.
Minden képet csak az első, bemutató kiállításon lehetne elnyerni, az esetleges ismételt kiállításokon már nem.

6 megjegyzés:

Mácsai Ferenc írta...

Négyet kellene csinálnod.:)



quishi

Borsay Márti írta...

És a negyedikkel mit csinálnék?

Mácsai Ferenc írta...

Nekem adod, és amikor híres leszel és sokat fognak érni a képeid, akkor én eladom,és meggazdagodom belőlük. :)



viscron

Borsay Márti írta...

Örülnék neki, ha hozzájárulhatnék a meggazdagodásodhoz!:)

Hegyi Zsolt írta...

Márti, 5 kép kell.
1. nyerhető
2. vehető
3. kiállítható
4. gyűjteménybe tehető tartalékpéldány, ha a 2-es vagy a 3-as sérül.
5. páros szám nem szerencsés.

Borsay Márti írta...

:)
Arra gondoltam, hogy mindig csak maximum 3 létezhetne. Ha nem nyeri meg senki a kiállítás végén, akkor már csak kettő. Ha a saját példányom megsérül, akkor az újragyártom, de a vevőét csak akkor, ha valami technológiai hiba miatt romlik el, mit tudom én, fakul ki a kép, ilyesmi.