csütörtök, július 22, 2010

instant szivárvány

első kísérlet

7 megjegyzés:

Mácsai Ferenc írta...

Ha ez a kép arról szól amire gondolok, akkor egészségedre.:)
De ha nem, akkor nagyon nem értelek most. :)



traka

Borsay Márti írta...

én arra gondoltam, hogy a boldogság kis izomláz árán, bárki által elérhető valami:)


(J)essus

Névtelen írta...

nagyon tuti cucc!!!
F.

Névtelen írta...

Talán jobb lenne lepedő nélkül.
Vagy pólóban, hogy ne szúrjon.

Borsay Márti írta...

Másmilyen helyszínre tervezem a következő kísérletet.

Mácsai Ferenc írta...

Nem bántásként tényleg, csak talán eszedbe sem jutott. Ha egy férfi lát egy nőt ilyen pózban, szét nyíló lábakkal, szerinted mire gondol?:D



sward

Borsay Márti írta...

Úgy direkt nem jutott eszembe, de mostmár látom, hogy ez a helyzet olyan önkelletőnek is értelmezhető.
Én nem úgy gondoltam. Az odaadásra gondoltam, de nem direkt szexuális értelemben. Nekem a ruhátlanság az jelmeztelenség, elfogadása a dolgoknak úgy, ahogy vannak. És ebben az alaphelyzetben teremtem meg a magam boldogságát, szivárványát. Szóval megteremtem, nem kívülről várom, valami ilyesmi üzenetem lett volna eredetileg.
A búzamező sem az igazi, mert ilyen termékenységrítusnak tűnik tőle a kép, ami nem baj, csak én nem erre gondoltam.
A tréninges sem jó, de már én tudom, hogy hogyan lesz jó nekem a kép, csak még nem volt alkalmam megcsinálni.