kedd, május 18, 2010

megható történet


Sétáltam az esőben az Andrássy úton, és azóta valami végérvényesen megváltozott.
A Műcsarnokban vettem észre először. Azt hittem, hogy a hely adottságai, talán a tisztítószerek, a furcsa páratartalom miatt van, és csak attól tűnt fel, hogy untam a kiállítást, de azóta a saját előszobámban is előfordult, sőt, minden zárt helyen.
Most telt be a pohár, amikor a Billából hazafelé jövet helyretoltam a bevásárlókocsit és a parkoló szokatlan csendjében immár szabad térben is meghallottam a jajgatást. Mondtam neki, ne csinálja, én érzéketlen vagyok, rám nem hat az érzelmi zsarolás, de hiába, nincs mit tenni, a cipőm csak sír, csak sír, csak sír a Műcsarnok után.

2 megjegyzés:

Hegyi Zsolt írta...

jelent az valamit hogy Billa helyett így olvastam:

Most telt be a pohár, amikor a Bibliából hazafelé jövet helyretoltam a bevásárlókocsit.

mondtam is magamban, ez a Márti megint kitalált valamit, csak még én nem értem - és mentem tovább a szövegben. Aztán vissza, mondom lehet hogy nem Biblia...

Borsay Márti írta...

Igen, nem, de erről eszembe jutott, hogy Bibliásat is akartam mondani, úgyhogy most, hogy mondtad, mondom.