kedd, március 30, 2010

most mondom


Megpróbáltam ps-ben szerkeszteni egy képet, de nem sikerült, úgyhogy mégis inkább elmesélem.
Az történt, hogy nézegettem a nagy péniszköny internetes reklámoldalát, és felfedeztem az egyik képen gyerekkori szerelmem, Luke Skywalker pucér fotóját.
Sokkolt a kép, aztán azon kezdtem gondolkozni, hogy hogyan lehetséges, hogy a tapadós, jedi balettnadrágban eddig nem tűnt fel nekem ez a méret.
Erre találtam ki a következő megoldást, ami megmagyarázná a titkot:
A képen Leia Organa és Luke áll egymás mellett, egymásra nézve. Leia oldalra fordítja a fejét, így jól láthatjuk a klasszikus leiahajtekercset a füle felett, és ugye mellett áll a Luke, neki pedig elöl dudordik egy ugyanolyan tekercsforma a cicanadrágja közepén, felettük pedig a gondolatbuborékban a következő szöveg:
Mindig is éreztem, hogy a testvérek vagyunk!

Ennyi.

1 megjegyzés:

F. írta...

no azért megnézném ezt a meg nem szerkesztett képet is. viszont ez a lézerkard Luke lába között, megmagyarázza hogy kapott egy ilyen rossz színész, egy ilyen jó szerepet, tuti, hogy nő volt a castingos
:)