péntek, június 05, 2009

hogyan neveznéd


Figyelj, azt hogyan neveznéd, amikor az a helyzet, hogy nem tudok jól elénekelni egy dallamot, de nem azért, mert nincs hallásom, mert szerintem van, úgy értem, rögtön észreveszem, hogyha hamis amit éneklek, azt is tudom milyen volna a jó, de nem tudom a helyes hangra korrigálni? Ma már többször kíséreleteztem a "Balatonnál sej-haj, de jó" kezdetű dallal, és az istennek se megy a vége, pedig csak három hang! Mi a fenétől lehet ez? Kicsit olyan, mintha olyan gépben ülnék, amit nem tudok kezelni. Pedig milyen szép hangom van!


8 megjegyzés:

Márk írta...

detto. geciszar. sokkal nehezebb megszólalni, amikor igazán akarsz:)

Borsay Márti írta...

Jó, de amire én gondolok az nem lámpaláz, hanem valami vezérlési probléma.
Én arra lennék kíváncsi, hogy vannak-e olyan "bénák" akiket a környezetük tart bénának, de ők nem veszik észre, hogy azok, vagy minden béna olyan, mint én, aki tudja, pontosan tudja mi a probléma, csak nem tud vele mit csinálni.

Márk írta...

nem mind olyan, de én értem miről beszéltél, és ugyanerről beszélek én is. csak nemcsak éneklésről beszélek, hanem pl mikor elcsuklik a hangod. csak a te blogodat jó kisbetűkkel kommentálni.:)

Borsay Márti írta...

Máshol morvainak néznek érte?:)

Márk írta...

Hát elképzelhető, gyakran inkább zsakok onnan, lehet tudjákkivagyok.;D

(rearcism:D)

Ujlaki Krisztián írta...

Az eneklessel en is igy vagyok es ugy gondolom ez azert van, mert lassan hallok :) Hallom, amit szarul eneklek, csak talan keson, ezert nincs idom korrigalni. Ha gyorsabban hallanek, biztos tokeletesen enekelhetnek.

Márk írta...

(rejtvényt megfejtetted?:D)
Talán intonációs probléma.

Borsay Márti írta...

Az avittos őszödi feladványra gondolsz? Mert ha nem, akkor: milyen rejtvény?