szombat, április 18, 2009

új bekezdés



PENTACONsix TL



4 megjegyzés:

Ujlaki Krisztián írta...

Csak nem uj geppet vettel?

Borsay Márti írta...

De igen, de igen!:)

Mácsai Ferenc írta...

Mostanában divat lesz-lett régi fgépekkel fotózni. Egyre több fotós fényképez pl. a pentakon six-el. Alapjában véve nincs is ezzel semmi baj, ha ez a technika kell a kifejezéshez. De az idő előrefelé halad, és a régi eddig még sohasem lett jobb az újnál.
Egy másik ehhez kapcsolódó bátortalan gondolat:
Azokból a képekből amelyeket mostanában láttam öreg gépekkel fényképezve, azt gondolom, hogy nincs a fotósnak igazándiból új gondolata, és egy régi technikával mondja ugyanazt amit eddig szajkózott. Kicsivel jobb a képek hangulata. Vagy inkább csak elszoktunk már a régitől? Persze Én is szereztem egy Pajtást, következés képpen nem vagyok kivétel én sem.:-))))


aunce

Borsay Márti írta...

Négyzetes képből szeretnék speciális panorámát csinálni, és gondoltam ehhez olyan gép jó, ami négyzetes képet csinál. Először csak kölcsönözni akartunk, de olyat nem találtunk, ezt pedig visszaveszi a bazáros, ha esetleg már nem kéne, de talán megszeretjük. Izgalmas ilyen nagy keresőbe nézni, meg szerencsétlenkedni a fordított tükröződés miatt.