vasárnap, március 01, 2009

anyu


2009. február

5 megjegyzés:

Márk írta...

Ha ez szomorú képnek készült, akkor szerintem vidám, de ha vidám képnek készült, akkor szomorú.:)

Vizuális ellenőrzés (és nem!:D)

Borsay Márti írta...

Nem olyan szandekkal keszult, hogy direkt vidam, vagy szomoru legyen. Ez egy kep anyamrol, a sajat ablakaban, ami nekem is, neki is es a nezonek is lehet egyszerre szomoru es vidam.

Dani Robi írta...

Szerintem szomorú.

Márk írta...

Nekem ez a szép ég eleve kizárja a szomorúságot. Meg hogy a fény megvilágítja kicsit az arcát. Nem vidám, de nem szomorú. Olyan élettel teli.:) (Ami a könyv utána lehet hogy szomorú:D)

Borsay Márti írta...

Szerintem annyiban szomoru, hogy az oregedesrol is szol, es nyilvan kicsit szomoru oregedni, vagy oregedni latni valakit, akit szeretunk, de en azert nem erzem dramainak, mert szines, az eg baranyfelhos, a nap sut, a novenyek zoldelnek.... a fuggony pedig piros:)