vasárnap, október 14, 2007

nem vicc

Egyszer csak megyünk az erdőben, Zsolti, Apuka, meg én.


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

akkómán tudom hová tüntél dénes

Borsay Márti írta...

Próbáltam eltűnni közben, de nem sikerült.
Szia Dénes!

Névtelen írta...

Ez a szomorú történet Szabó Rozáliáról szól, akit hazafelé
menet agyonbaszott a villám.

"Szabó Rozika vagyok, és megyek a réten hazafelé.
Voltam Novi Szádon, a halpiacon.
Sietek haza, mert korán otthon akarok lenni, és ahogy
így én megyek, egyszer csak fejen basz egy villám,
én pedig meghalok."

Szabó Rozália, korán ragadott el a halál.
Pedig még számos hasznos dolgot
bírtál volna csinálni.
A jövő fonalai kifürkészhetetlenek.

Jézus Mária, Jézus Mária.



Bada Dada (1963-2006) minden dalszövege – 1986.
Bahia felvétel @ Bada Dada Alapítvány

Borsay Márti írta...

Ó, igen Márkó, ezt én is ismerem:)
Valahol talán szóltam is róla itt, de már nem emlékszem pontosan. (hiába, a kor:)
Erről jut eszembe, tegnap vendégség volt nálunk, ünnepeltük a férjem 30. szülinapját, ami tavaly októberben volt, és közben az egyik vendég levette az esküvői albumunkat a polcról, és egy másik vendéggel lapozgatni kezdték. Egyszer csak azt mondja a másik vendég: Ki ez a lány? Hát a Márti, mondja az egyik. Ó, milyen szép volt!

(majd a többire is reagálok, de tudod, megjavult a nótbuk, és...)

Névtelen írta...

Biztos beállított poén volt.:-)
Nem tudtam.:-)
A zeneszoveg.hu alapján faszának gondoltam a Badát, de amikor láttam róla videót, rájöttem, hogy elmebeteg volt inkább.:S Kár.
Őrülten nem nehéz őrültnek lenni.:-)