csütörtök, október 16, 2008

mellkasfilmszínház

Ezt tegnap találtam ki.
Az a lényege, hogy a felvételen csak mellkasok szerepelhetnek, és a szereplőknek ezek díszítésével és mozgatásával kell kifejezni érzelmeket, és hát nyilván vágásokkal, zenei aláfestéssel, zajokkal kell komplett történetté formálni az egészet.
Érthető ez?
Én arra gondoltam, hogy mi a Szépség és a Szörnyeteget, vagy annak egy részletét próbáljuk meg mellkassal eljátszani a Szívemmel.
Aki akar, csatlakozhat! Bármilyen klasszikus, vagy akár kitalált történet eljátszható. A filmeket a vimeo.com-on, vagy a youtube.com-on gyűjtjük majd, MFSZ címke alatt, oké?:)

2 megjegyzés:

Biró Roland írta...

nem ér
nagyon hasonlót én is találtam ki..
már csak emiatt is teccik az ötlet
lehet majd bedobom a dokmunkás felsőtestem én is :))

Borsay Márti írta...

Hejj, szuper, te vagy az én emberem!:)