péntek, június 25, 2010

a megértő és a felesége


- Tulajdonképpen nincs túl jó kedvem.
- Hanem?

6 megjegyzés:

Hegyi írta...

Ma reggelre virradóan veled álmodtam. Valami fényképről beszélgettünk, amiről én elsőre nem tudtam, hogy te csináltad és ezen valami mező volt és sok piros bokor és valami pasi meg nő rohantak. Életlen volt és te meg mondtad, hogy az a jó, hogy életlen, mert ez így etikus. Mindezt telefonon bonyolítottuk és mondtad egyszercsak hogy el kell menj a mosodába mert lejárt a program és elviszi más a ruháidat. Ennyi.

Borsay Márti írta...

Igen, akár mondhattam volna én is ilyesmiket. Borzasztó! :)

Hegyi írta...

Nekem is túl valószerű volt, reggel kellett is gondolkodnom, hogy este mi lehet, hogy beszéltünk csak ilyen hülyén emlékszem vissza az altatótól? És az hozott vissza a valóságba, hogy ha este beszélünk, akkor nem mégy mosodába.

Borsay Márti írta...

Mielőtt olvastam az első bejegyzésed, akkor épp mosni készültem, tényleg, és mivel kempingben voltunk, valóban gondoltam is rá, hogy vajon hogyan lehet ez, ott kell-e majd ülnöm végig a gép mellett, vagy kiírja valahol, hogy meddig tart a mosás, és akkor időre vissza kell menni, nehogy elvigye más a ruhát.
Szóval, ha nem is találkoztunk, azért lehet, hogy mégis meghallottál valahogy.

Hegyi írta...

ijesztegessé' csak. :)

(mellesleg pár hete megfejtettem ezt a fajta hálózatot, hogy hogy is megy ez az emberek között, csak nehéz leírni. de egyszer nekidurálom magam, mert a végén elfelejtem ezt is.)

Borsay Márti írta...

oké, majd szólj, ha leírtad, érdekel!